#1 Liebster Award

Hejo!
Uwaga ludzie! Ważne info! Mina nie umarła. Koniec ogłoszenia.
Aktualnie jestem gdzieś między rozpaczaniem nad brakiem weny, a zmuszeniem się do odpalania Worda… Także, żeby już nie zanudzać, zacznę:

Dostałam nominację do Liebster Award od Mia Dragneel, za co bardzo dziękuję! (^ω^)

"Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania, które dostałam:

1. Ciepłe czy zimne kolory?
Jakoś bardziej ciągną mnie ciepłe.

2. Ulubiona pora roku?
Lato… ale nie takie lato, że upał +40 stopni i ogólna śmierć, że z domu nie da się wyjść… wole takie miłe ciepełko, gdzie można pójść na plaże albo połazić po parku.

3. Dlaczego postanowiłaś rozpocząć tą historię?
To jest upust mojej psychicznej strony mózgu. Po za tym chce się nauczyć pisać momenty +18
( ͡° ͜ʖ ͡°)

4. Pepsi czy Cola? Xd
Jeśli ktoś kiedyś powiedział, że te dwa napoje niczym się od siebie nie różnią, to był albo głupi, albo upośledzony. ;__; Cola

5. Ulubiona piosenka?
Aktualnie:

6. Ulubiony parring w Fairy Tail?
Mój własny. StingxCharl <3
A tak bez beki to będę głupia i przyznam się, że Nalu wygrywa (Dziwnie to brzmi, kiedy w prologu zabijam Lucy, no ale :3).

7. Jakie uczucia tobą kierują, gdy piszesz rozdział?
Smutek, żal i rozpacz. Śmieje się czytając swoje błędy, denerwuje się z myślą, czy będzie się podobać, zdarza mi się mieć ścisk żołądka, kiedy pomyśle o tym, że właściwie to nikt mnie nie czyta… ale to przecież nie prawda… Co nie? :__:

8. Z czym kojarzy ci się kolor zielony?
Z moim pokojem i z takim spokojem

9. Ulubiony gwiezdny duch?
Ophiuchus KaCe

10. Anime, które najbardziej cię zaskoczyło.
Jakoś…  nie było takiego. Może to dlatego, że oglądam same oklepane i przewidywalne animce… A może to przez te spoilery T.T W sumie w Fairy Tail było wiele takich momentów, gdzie siedziałam zszokowana jeszcze długo po akcji, ale to było w mandze i tych momentów jeszcze nie zekranizowali.

11. Posiadasz hobby poza pisaniem?
Gry? *Rozpaczliwy wzrok* One są jakimś hobby, prawda? :___:

Komentarze